Barbro =)

Idag var ju jag och Elin hos hennes (och hennes syster+mammas) medryttarhäst. Hade ju stora kameran med mig så det blev en del bilder (läs ca 200)

SÅ VAR BERÄDDA PÅ EN BILDBOMB!

Hämtas i hagen av Elin =)


SÖT^^


Barbro är en travare, men en väldigt fin sådan=)


som sagt=)


haha Elin gillade inte sig själv på den här bilden??


Babsan måste få springa av sig lite. Jippie!


sötful?


Härlig=)


Nu rider jag=)


Här med=)


Gillar den här bilden, den e inte nygg ur ett fotoperspektiv, men den
gillas iaf;)



hahah galopp=P


Hon blev trött efter ridningen *GÄSP*


*Smygreklam* Berga naturbrukgymnasium, solvalla.se,
står det på min jacka för er som undrar =P


Vid sex kommer mamma  och hämtar oss, Elin ska vara vara hos oss en stund och typ äta middag, för sen när Marie och Hanna e färdiga i stallet så kommer dom och hämtar henne... Sen så ses vi även på torsdag för vi ska fira nyår tillsammans=D Fast vi vet fortfarande inte va vi ska göra, ngn som har ngt förslag? Smsa isf =D

Hihi vad mkt jag och Elin har setts nu under lovet/senaste tiden, men det e nice, vi träffas typ aldrig när det e skola=(

Det får bli ett av mina nyårlöften, träffa mina kompisar (innan gymnasiet) mer! (mina kompisar som jag går i skolan med träffar jag ju varje dag iaf=D)<3 Älskar er alla brara så ni vet=) <333

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Naw, älskar dig meeed <3333

2009-12-30 @ 15:44:52
Postat av: Elin

Global Embargo <3333

2009-12-30 @ 23:29:26
Postat av: Johanna

Åååh är det travarn du vill ta ut till skolan? :)

2010-01-05 @ 12:18:02
URL: http://johannajoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0