I morgon e det julafton!

Japp det stämmer faktiskt, klockan e över 12 ;)

Nu har jag fått tillbaka min mobil från lagningen, JIPPIE =D

23 timmar kvar till julafton.. och jag har inga julkänslor och ser inte fram emot julen ett dugg=O Julmaten är tråkig och ganska äcklig, vi har en VITgran, tycker synd om min pappa för att han vill fira jul med oss, men det vill inte mamma att han ska göra (fullt förståligt), jag önskar mig inget spec, så jag ser inte ens fram emot det.... Usch, inget  e kul just nu...
Visst e det ganska konstigt/sjukt att man lägger ner så mkt pengar, tänkande, ångest och tid på ngt som ändå e över på 24 timmar? Och man e ju ändå bara vaken i typ 14 av de timmarna...

Nu ska jag sova, ska upp vid 9 imorrn för jag och mamma ska in till farsta... Hon har inte köpt en enda julklapp =O

Även fast man inte har ngr julkänslor kan man ju alltid ha kul ;)


Puss <3

Kommentarer
Postat av: Elin,E

jag kan hålla med om att ja inte heller har ngra julkänslor. (för mig)Julaftona blir inte lika spännande,roliga som förr,kmr inte heller blir dt heller så...Menmen. Men en stor julkraam till dig madde från en plastikopererad Elin:D!!<3<3

2009-12-23 @ 11:01:36
Postat av: linn

faaaan va smexig bild på oss ;D <333

2009-12-24 @ 01:33:31
URL: http://onlylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0