Klä gran..

Idag så skulle jag och mamma klä julgranen, men först skulle vi byta ut den granen hon hade köpt (kör alltid med plastgran) för hon hade nämlign köpt en VIT (!!!!) gran. Och det tycker inte jag e helt ok liksom, granar ska vara gröna, håller ni inte med?? Men iaf, när vi om till affären så skulle jag välja ut den jag ville ha, och jag ville ha den dyraste, men det ville inte mamma, och resten var så jävla fula, så det slutade med att vi gick därifrån med samma vita gran vi om dit med... 

Våran *host host* fina gran..


Blev dock ganska nöjd med den här bilden=O


Så här trött e jag nu...


Men innan jag går och lägger mig ska ni få lite bilder från skolan idag..=P

Vi skulle ta en bild för BIRS, eller antimobbing om ni så vill=P *dom pekar med
cigaretter=P*






Sjävlklart blev det även lite mulning (årets första riktiga snö, hallå?)


Jag var lite busig och begravde Linns cola, med cola i;) fast det kom
ingen snö i burken (hoppas jag) =P


Vi har ju projekt vecka nu,och vi ska göra en plansch...


Om det här! Just det, hästens foster och deras fosterutveckling!
(fostret e ca 60 dar gammalt tror jag att det va...)


Nu ska jag sova, natti!



Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0