Onsdag...

Nu sitter jag på rummet och äter glass, gott gott^^

Idag hade jag prov i hästkunskap, hästens blodomlopp och andning, det fick hek ok faktiskt, fick vg iaf=) Igår hade jag ju även matteprov, det gick bättre än vad jag hade trott, fick G, trodde på IG=P

Testade min nya zoom på riktigt på horse show å fy fan vad jag e nöjd=D


I morrn har vi hästövningar hela dan, men jag kommer inte få rida Locco, han e sjuk :( Men jag får inviga mina nya ridbyxor jag köpte på horse show iaf=) Och jag ska prata med Gunilla (ridläraren) om en rolig sak, men som inte är säker...=D


Black and white harmony (tjejen som gjorde uppträdantet hade 1 vit
häst, 4 vita och svarta getter och 4 eller 5 bordercollies=D
Det var ganska coolt, men det blev lite långtråkigt iblad ;) 



Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0