Stalltjänst =/

Nu har jag stalltjänst igen...inte kul någonstans -.- Men det eä bara att bita ihop.. Har ju data iaf, så det eju ngt ;)

Nu har vi egentlig idrott, mne jag (och alla jag har stalltjänst med) kände att vi inte orkade det, och dessutom vill vi inte ha träningsvärk under stalltjänsten xD  Mitt intrenet muppar lite då och då, vilket är lite drygt-.-

Vilka har föresten smakat Marabuos vinter limited edition? Jag fick den av Erkis, för hon tyckte int eom den, men jag tycker den smakar som den mangnums glass maya mysitca (staving?), fast den har en lite konsig eftersmak och jag får ont i halsen av den xD



Nu ska jag plugga matte, har prov i efrtmiddag och jag känner mig inte förberedd....

Puss <3 föresten, kolla in min och mina kompisars skämtblogg vi hade under sommaren, skitkul ju xD


Kommentarer
Postat av: Äliin

Alla säger att den är skit äcklig så jag vill inte slösa pengar på den :P <3

2009-12-10 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0