Välkommen till min nya blogg!

Hej,
Nu har skapat en ny blogg, precis som typ 2000 har gjort i da? =O
Hm, hur ska man kunna få många läsara om det är 2000 om dan som gör en blogg?=O

Men jag ska nog börja med att berätta lite om mig själv?

Jag fyller 17 i år, har en rottis som heter Myran, bor i Västertorp. Går på en skola jag OFTA får kommentarer om som tex; "får du lika bra utbildning som vi andra", "får du högskolekompetens?" osv. Jag går nämligen på Berga naturbruksgymnasium med inriktning HÄST/HÄST. Så JA jag gillar hästar, men jag är ingen "hästnörd" som vissa utrycker det. Det finns faktiskt annat bortom hästar ;)

Jag är en helt vanlig tonåring som gillar att shoppa, slappa, sova osv. Är dock inge bra på att stava och jag skriver slarvigt (som ni kommer kunna se i mina inlägg;))

Jag är INTE galen i Robert Pattinson som alla andra tjejer (och tanter) är men jag ÄLSKAR böckerna och filmen är helt ok;) Dock gillar jag många amerikanska tonårssjärnor bla Demi Lovato, Selena Gomez och Miley Cyrus (alla födda samma år som jag=P)

Jag kommer skriva om min vardag, mina lite udda (kan tyckas) ämnen på Berga och ett och annat boktips kommer nog komma upp oxå, eftersom jag e lite nördig sådär å läser J*VLIG mycket=P  Men även lite annat som rör en tjej på snart 17 år xD

Men nu ska jag hjälpa pappa att skrubba fasaden på huset=P Sen ska jag nog läsa 'Om jag kunde drömma" (TWILIGHT) som jag läser för typ femtielfte gången(?) Nämde jag att jag ÄLSKAR den serien? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0