Haha

Idag har det varit en galen dag... Jag hade med mig min kamera och det plus flum kan bara bli en vinnande kombination;) Slutade med 297 bilder. Men nu har jag tagit bort de konsitgaste/dåligaste så nu det bara 211 bilder kvar;) Så tänkte lägga en bildbomb här i bloggen nu;)

Dagen började med Ekologi och prov, jag fick MVG^^ Tog tyvär inga bilder då...

Efter ekologin hade vi samhällskunskap och efter det djuksjukvård, och då fick vi ngr bilder iaf;)

Kopiera lalalaaa


Vi kopierar lalalaaaa

Vi skulle förklara dess aord så samhållskunskapen, men jag tyckte Linns
variant var roligare;)


Rast vid rökrutan, "gå ut och ta lite frisk luft" jo visst xD


"Det där var fina travhästar" Som erkia sa när hon såg den här bilden..



Fråga inte...=P


LUNCH, ofc så blv det en hel del bilder där med;)

På hur många skolor kan man fota hästar på vägen upp till matsalen?




Erika angriper sin mat med mycket entusiasm ;)




My testade Linns glasögon, här skulle hon se nördig ut, haha=P


ja...


Jag ville få alla att hoppa, men dt var bara Linn och Erika som gick
med på det (efter att jag hade mutat dom med choklad) 




Fjortis pose


Hästkunskap, där tog vi inga bilder, men vi slutade efter det. Så då blv det ju (såklart) en hel del bilder i väntan på bussen och pendeltåget;)

Vi märkte att man såg rolig ut när man kollade i bussens fönster ;)


Resten får ni senare =P och för er i klassen som vill ha fler bilder så kommer jag bränna alla bilder till en skiva ;) 

Enjoy XD


Kommentarer
Postat av: My

Men tågbilderna då madde lilla xD

2009-11-10 @ 18:48:23
Postat av: Linn

Bildbomb nr 2? :D

2009-11-10 @ 22:37:02
URL: http://onlylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0