Hemma

Idag har jag varit hemma hela dagen, kunde inte somna, hade så mkt taknakr i huvudet. Så jag somnade inte förän 6 och 7 skulle jag upp, så jag kände att jag inte okade... Lite jobbigt dock, för vi hade prov idag... Men får göra den på omprovstiden v.48 tror jag att det e...=P Idag har iaf städat mitt rum, käkat pizza oxh läst=P

Fick hem 2 nya böcker idag, Crocodile tears och Hoppets Tempel. Båda skrivna av författaren Anthony Horowitz. Crocodile tears är på engleska och är den åttonde boken i serien om Alex Rider som är en 14 årig spion, typ som en ung James Bond;) har alla böcker i serien och dom e riktigt bra^^  Hoppets Tempel har jag på engleska också, men jag vill läsa den på svenska också för att förstå allt. Det är den fjärde boken om 5 ungdomar med olika förmågor. Dom e också riktigt bra=) Har bara börjat läsa Crocodile Tears men jag ska inte läsa mer, ska ha med mig den till skolan nästa vecka när jag ska bo där i 7 dar... Har ju stalltjänst-.-





Nu ska jag kolla på M*A*S*H och se ska jag och mamma åka och storhandla=)

Puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0