Lista

Nu har det varit lite dåligt med uppdatring hår i bloggn. men jag har inte haft tid mellan skola, plugg pch sova=P
Men här kommer iaf en liten lista =)

OM MIG
1. Namn – Madelene (utan I) Stenberg
2. Bor - Stockholm
3. Syskon - En storasyster och bror
4. Född - 92-10-07
5. Ögonfärg - melerade
6. Längd - 1.65 (fast på passet står det 1.70…)
7. Sko storlek – 39-41 =P
8. Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
9. Stjärntecken - Vågen
10. Hårfärg – naturligt= mörkblond, färgat= mörkbrunt med lite rött i 
11. Födelseort - Solberga
12. Hudfärg - Blekfis


Dagens...
1. Låt -  High School musical- A night to remember (har gått runt å sjungit på den idag, fråga mig inte varför…)
2. Saknad – Min hund
3. Kläder – mjukisbyxor, munkjacka och linne
4. Dagens humör – seg…
5. Underkläder - trosor och bh
6. Mat – pankankor med sylt^^
7. Köp – inget
8. Göra sen – diska
9. Godis – Marabou frukt och mandel
10. Pinsammaste – tycker typ inget e pinsamt

 

SVARA ÄRLIGT!
1. Tycker du om att plocka svamp – skulle inte göra det frivilligt
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – mage…? =P
3. Tycker du att du själv är söt/snygg – fixad= JA, annars= bara i bland
4. Du ger mycket komplimanger till andra – jo det händer väl;)
5. Är du nöjd med ditt förnamn – Jao, helt ok, men om ngn kallar mig mitt hela namn känner jag mig som en 5 åring som har gjort ngt dumt… haha =P
6. Du tycker att du själv är smart - Ja, det är jag (vänta nu, vad är 1+1???)
7. Vad är det sämsta hos dig – ibland är jag inte så social, och ibland retar jag gallfeber på alla… xD
8. Vad är det bästa hos dig – min personlighet =D
9. Har du bra självförtroende – JA!!! =D
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – 5-6 timmar om dan=P
11. Du tycker om att vara med tjejer - japp
12. Känner du dina grannar – haha ne =P
13. Vad har du för färg på dina underkläder – bh- svart och rosa, trosor- svart =P
14. Använder du trosor varje dag – haha ne jag går neck under byxorna…
15. Svär du ofta - jo den  händer väl xD
16. Gillar du skolan – när jag inte är sjuk eller skolkar/inte orkar, så ja =P
17. Har du någon gång skolkat - ja
18. Spelar du något instrument – Haha ne inte min grej ;)
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i – ridning, fotboll (i ngr månader), gymnastik (i ngr månader), bugg och 10-dans
20.Vad ska du jobba som? – vet inte -.-
22. Har du några piercningar – Öron och navel
23. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - Mååånga
24. Tycker du om djur - ÄLSKAR
25. Har du kysst någon av samma kön – jao det har väl hänt ;)
26. Har du varit full? - ja
27. Har du haft sex med någon i sommar - nej

BRUKAR DU...
1. Sova – Nope, sover aldrig =O Jag är vampyr (men säg inget till mina kompisar mohaha)
2. Ta mediciner du inte borde ta – haha borde ja?
3. Röka - kan hända, men nej
4. Snusa - usch nej
5. Dricka – shit happens…
6. Skada dig - Ja
7. Klä dig i svart – nästan hela tiden…
8. Hata folk – dom som förtjänar det…
9. Lita på folk - ja, ganska lätt
10. Skada dig med flit - nope
11. Drömma mardrömmar - Nej...
12. Gå i skolan - japp
13. Gå i kyrkan - Nepp
14. Ljuga – när det behövs =P
15. Vilja dö – ne, men vill ändå veta vad som händer efter döden.. 

NÄR...
1. Åt du senast – En liten stund sen ^^
2. När läste du en bok senast – vid 10 idag;)
3. Köpte du något senast - igår
4. Svor du senast - idag
5. Sjöng du senast - haha idag
6. Klagade du senast - Idag
7. Klantade du dig senast – lite förvirrad var jag kanske…

Puss BTW, New Moon var sjuk bra!!!!=D=D=D=D=D


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: hahaha jag längtar jag också :D

2009-11-21 @ 22:09:54
URL: http://onlylinn.blogg.se/
Postat av: Hanna

kan inte du visa bild på din navel piercing? :)

2009-12-05 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0