Plugg...

Idag har plugg.... Kom hm vid 5 idag, käkade e  pizzabit, och sen somnade jag... vaknade igen typ 8-halv 9 och kom på "Fan har ju hunden i kväll, och hon har inte varit ute sen 3-4 ngn gång" så det var ju bara att ta ut henne... Kom precis in och nu ska jag börja skriva på min argumenterande text som ska in i morrn...

Imorrn har vi hästövningar hela dagen och jag ska rida igen=D Hoppas jag får Locco, men den chansen är inte så stor dock=P

Imorrn kväll har Carro tjejkväll och på lör har Linn fest=P På söndag är det horse show med jenny, så jag har en fullproppad helg=D

Hahahahaha Jenny och Carro xD


Linn



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

sv. :D

Men det är bara att ni hör av er någon dag så kan vi försöka träffas ^^

2009-11-29 @ 23:56:07
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0