Snark...

Idag givk jag upp kvart i 6! 10 over sex var vi nerie e stallet och började fixa. helv 9 var vi färdiga.... kvart i tio började vi (vilken tur att vi inte började 20 i 9...) Med svenska. Sen var det matte B (fattar ganska bra på G nivån, men när vi kommer upp på vg-mvg fattar jag nada!!!! Suck, komer b typ bara få G i matte B. hade liksom MVG i matte...

Efter matten var det lunch men jag åt inget, det var soppa och äppelpaj (vilket påminner mig om att jag ska koka nudlar!) Desutom ville jag inte gå in i matsalen och riskera att min mentor såg mig... Vi har nämligen FRIENDS-dag idag men jag orkar inte gå... SÅ nu ligger jag på rummmet och orkar knappt hålla ögonen öppna... MEN I NATT ÄR DET TWILIGHT OCH NEW MOON KVÄLL!!!!!! =D =D =D =D Är typ hur pepp som helst men vet inte hur jag ska kunna hålla ögonen öppna... Får väl sova under twilight, har ju ändå sett den så många gånger...hehe =P



Ett inlägg med blder på hästar kommer snart=P

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHA ja såg på twilight för första gången i förrigår. Den va ju riktigt bra. =D

2009-11-19 @ 16:09:30
Postat av: linn

Men madde, vi SKA satsa stenhårt på matten! vi som är så bäst! x'D <3

2009-11-21 @ 00:58:57
URL: http://onlylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0