Söndag...

Hej alla=) Idag har vi firat min systerdotter Irmelin som fyllde 3 i måndags. Av mig fick hon ett keyboard (eller piiianooo som hon säger) + en mikrofon. Hon blev jättglad. Jag kom in lite efter mamma, och då var redan irmelin i fullgång med att öppna presenter, men när hon ser mig kommma bärandes på det stoooora paketet släpper hon allt och springer fram till mig och rycker det ur mina händer (bildligt talat, hon orkade inte bära det själv så jag fick hjälpa henne;)) Fick ett mms från syrran nyss med en video på irmelin när hon spelar, texten löd: Tack för presenten moster... =)
   Syster e inte lika glad för piianooot som Irmelin e..=P

Typ en sån här är det, fast hon fick en röd;)




Nu har jag precit käkat mat från grillen här i västertorp, gott gott;) Ska typ sätta mig och plugga lite nu, har 2 prov+matte jag måste göra... Önska mig lucka till;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0