Cubus=)

Hellu^^ Idag har jag vart med Elin E=) Vi var hemma hos henne och drack te och fikade lite. Pratade om allt och ingeting, skönt att bara umgås och ta det lugnt, det behöver inte alltid kosta=)

Idag fick jag ocså ett samtal som jag blev riktigt glad över=)

(typ samtalet)
Jag: Hej det är Madde

Uppringare: Hej det är Linda Kuusk från stallet

J: Hej:)

L: Är det skönt att ha lov, och slippa mocka skit?

J:Hahah... aa lite

L: Det förstår jag

J:Hahah..

L: Vi var så nöjda med dig under praktiken, så vi undrar om du vill jobba extra på lördag 5-8?

J: Det var roligt att höra, jo det kan nog gå. Måste kolla med mamma

L: aa gör det, så kan du väl ring i morrn vid 11 och såga om det går? Har inte hunnit prata med Eva om lön, mn om du ringer i morrn så får du även reda på vad du tjänar

J: Ok men då gör jag det

L: Bra, då hörs vi i morrn

J: Ok, hej då

L: Hej då


Jag blev riktigt glad faktisk=)


När jag kom hem från Elin var det typ bara att sminka upp sig och gå ut genom dörren igen, för jag och Mamma skulle till farsta för Cubus hade en VIP kväll i kväll. Där medlemmar fick 40% rabatt på alla kläder och 20% på smink och smycken=) Vi handlad för 1500 kr. Men inga kläder jag köpte passade, så vi ska lämna tillbaka dom...

Men jag köpte iaf lite smink
-Mascara (vet ngn om den är bra?)
-Nagellack
-Dreammatte mousse fondation
-Rouge


Och jag färgade ju håret i går, så här har ni en bild på det och jag har
mitt nya läppstift på mig ;)


Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0