M*A*S*H

Hellu alla:) den tiden har bara flygit iväg, helt sjukt at det redan har gått en MÅNAD! Bara en vecka kvar på praktiken nu:) den haär veckan har jag fått rida 2 gånger (läs skritta ut) men jag har även fått rida en lektion. Jag har provridigt i en grupp:) och eftersom jag har varit så duktig dom här veckorna så behövde inte jag betala (345 kr) för den;) ska även rida nu på torsdag:) (fast då får jag betala för det;))

Nu är jag hos pappa och bara tasr det lungt. Har kollat VÄLDIGT mycket på M*A*S*H om man säger så...=P




Serien utspelar sig på 1950-talet, där den amerikanska sjukhuspersonalen sitter fast mitt i det brinnande Koreakriget. På grund av omständigheterna och den miljö de befinner sig i, måste de hitta sin egen humor i tillvaron. Sjuksköterskorna, läkarna och soldaterna hittar komiska sätt att överleva i en tid av krig och förödelse. 

Har köpt season 1-7;) Fy fan va jag älskar dom XD Har kollat på season 1-4 och håller på med femman...:P Ska köpa alla (det finns 11) men det får bli lite då och då, dom kostar 179 kr...

Men nu ska jag hitta på ngt (kolla på M*A*S*H (?)) och sen ska pappa köra hem mig on ngr timmar.

Btw så MÅSTE jag ta upp min vinterjacka från förådet, det börjar bli jävligt kallt....

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0