Ridning:D

(E jättetrött just nu, och orkar inte läsa igenom vad jag har skrivit, därför allt fel;))

Hehe, råkade säga i går att jag fyllde år i morrn (idag) Så alla grattadse mig och höll på.. tycker det e lite jobbigt när folk jag knappt känner grattar mig..=P Men inget ont som inte har ngt gott med sig;) Idag fick jag rida=D Fick rida en häst som heter Posh och det gick jättebra =D Hon får jättekort hals när man rider henne, men jag fick henne på tygeln med lång hals, supernöjd e jag=D

Idag var det e typisk dag i stallet... Men den här veckan har det vart en till prektikant på stallet hon e 14 och går i 9:an=) (shit, är man så liten i 9:an? (inget illa ment elin;)) jag tyckte jag var såååå stor i 9:an, men vafan nu e jag 17?? Börjar bli gammal...=P) Hon e iaf jättetrevlig och rolig, så den här veckan har flygit ivag;)


Ikväll hade vi gäster hemma. Pappa, åsa, marie, marica, felizia, roffe, dessan, mormor, matte, jenny (syster), john (systers man) och irmelin (deras übersöta dotter). Så det var trevligt=) hade önskat mig säsonger av tv-serierna friends och M*A*S*H, så ganska förväntat dick jag pengar ist;) 1800 för att vara exakt;) Men jag fick faktiskt säsong 4 av Friends=) Och ett presentkort på okänt belopp på media markt;)

Av mamma fick jag en skinnjacka och av mamma och pappa fick jag ett objektiv, 55-200=D Riktigt nice födelsedag måste jag säga =D

Ne nu ska jag sova, natti! <333

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0