hahahaha jag skrattar ihjäl mig!

Haha jag älskar vår konversationer på msn ibland XD

Madde - Ni som har mitt nummer och vill att jag ska få erat, skicka ett sms med erat namn=D säger:

blond
blond
blond
blond
blond
blond
blond
blond
blond
blond

Jenny            . säger:
hahahahahha Xd

Madde - Ni som har mitt nummer och vill att jag ska få erat, skicka ett sms med erat namn=D säger:
hahaha  x
xD

Caroline ] säger:
Hahahahaha tack jag vet  
jag har fan asgarvat 10 min i sträck åt det nu  

Jenny            . säger:
och madde har alzheimers eller nåt?  
hahah  

Madde - Ni som har mitt nummer och vill att jag ska få erat, skicka ett sms med erat namn=D säger:
haha jag?
jag?
vem e jag?

Jenny            . säger:
du!

Madde - Ni som har mitt nummer och vill att jag ska få erat, skicka ett sms med erat namn=D säger:
vilka e ni?

Jenny            . säger:
haha

Madde - Ni som har mitt nummer och vill att jag ska få erat, skicka ett sms med erat namn=D säger:

Jenny            . säger:
haha
nu blire psykhemmet IGEN
Madde adde adde addde

Madde - Ni som har mitt nummer och vill att jag ska få erat, skicka ett sms med erat namn=D säger:
carro arro arro arro

Caroline ] säger:
Jenny enny enny...
Madde adde adde adde...

Jenny            . säger:
haha  

Madde - Ni som har mitt nummer och vill att jag ska få erat, skicka ett sms med erat namn=D säger:
jenny enny enny enny...

Caroline ] säger:
--..-  .-. -..- -.-.  

Madde - Ni som har mitt nummer och vill att jag ska få erat, skicka ett sms med erat namn=D säger:
haha jag ÄLSKAR att vi alla tänker på samma sak xD

KAN. INTE. ANDAS

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0