Jenny, Elin, Carro och Rickard =D

Idag var jag och mami hos jenny och skulle skriva kontrakt på Pelle, för att va alla skulle vara på det klara med vad som gäller, ganska onödig sak att bli osamas om, eller hur?

Men det blev inget skriande, ist träffade vi den tjejen som kanske ska ha Pelle nästa termin då hon ska börja på berga. Får se hur det blir med en saken, jag kanske vill ha kvar honom, men isf ska vi dela, eventuellt ska hon bli medryttare till mig isf ;) men iaf=P

Jag och Jenny i London =P


Haha jag och Carro xD


Haha sorry Elin, döda mig inte ;)


Btw, Pelle kommer till berga på tisdag ist för på lör! =D

Träffade även hans förra ägare, som har gått på berga, haha världen e liten ;) Men vi sa iaf att Jenny (som förra ägaren heter) skulle komma och hälsa på och kanske rida/köra. Det är lite kul =D

Väl hemma kom Elin S också och hälsade på=) Carro och Rickard kom också. Vi hade det trevligt. Haha =P

Nu ska vi sova =)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Redam på Tisdag? HÄRLIGT! :D <33

2010-01-24 @ 10:20:56
URL: http://onlylinn.blogg.se/
Postat av: Elin

JOOO jag dödar dig!!!!!

2010-01-24 @ 16:22:53
URL: http://bewhoyouwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0