Oops?

Trodde jag hade blivit bättre på att uppdatera, men nu såg jag att det har gått 4 dar;) ojdå=P

Har inte hänt så mkt dock... Fredag till Lördag var jag hos Jenny och red, käkade massa onyttigt, kelade med hennes hund och skrattade och pratade en massa=D

Henry =D


På lördag kväll kom Tove förbi och vi käkade ännu mer onyttigheter och kollade på tv och skrattade och pratade =D Ännu senare kom jenny över också, så hon och Tove sov över hos mig=)

På söndag åkte dom hem och jag var bara hemma=)

Idag har jag vart i skolan, började kvart i 1, så det var nice^^ Efter skolan åkte jag och mamma till elgiganten och handlade en film till mig (som "straff" till henne för att jag kom på henne med att röka, vi har gjort en deal, kommer jag på att hon har rökt så ska hon köpa ngt till mig;)) Sen dess har jag bara varit hemma=)

Filmen jag fick idag =D


Jo juste! Jag har tränat också, har bestämt mig att nu ska det banne mig bli fart på fläsket;) Så jag stod en halvtimme på träningsmaskinen vi har här hemma, det var riktigt skönt faktiskt=D Ska försöka träna varannan dag nu =D *önska mig lycka till*

Nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mig och läsa "så länge vi båda andas" ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Det var en riktigt bra film du valde :D

Jag har faktiskt hela serien här hemma ^^

Kram på dig!!

2010-01-19 @ 14:38:28
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar: Exakt! Sorgligt dock...



Puss <3

2010-01-19 @ 19:46:01
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0