Pelle! =D

Hihi idag är jag glad =D Dagen började med sämgälle 09:45, sen hade vi hästekuknskap och sen lunch. Efet lunch hade vi idrott, men det var teori så det var lugnt=) Så det ahr vart en nice skoldag idag. Efter skolan träffade jag Jenny och vi tåg en fika (läs åt på mcdonalds) och å pratade om förändring nummer ett som jag skrev om igår ;)

OCH HÄR KOMMER DEN (den e också en anledning till varför jag e så glad just nu)

JAG SKA TA JENNYS HÄST PELLE PÅ FODER OCH HAN SKA STÅ PÅ BERGA =D
Han kommer dit nästa vecka =D JIPPIE!!! =D

Pelle =D


Nu ska jag träna!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ooh, nice, lycka till! :D <3

2010-01-20 @ 19:16:48
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Lycka till med träningen :D själv sitter jag här med idrotts teori arbete!

Sv: Ja hon är så söt, pigg och glad så man blir smittad av hennes energi! En riktigt härlig person så det är bara positivt :D

Kram!

2010-01-20 @ 19:39:23
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0