sova sova sova....

Fy fan, jag fattar inte hur jag kan vända på dygnet så jävla mkt! har skitsvårt för att somna på natten, så jag ligger vaken tills klockan e 5 eller 6... sen bastämmer jag mig för att gå upp tidigt (typ 12 xD) men jag somnar om och somnar om så jag vaknar ändå vid mellan 14:00 och 16:00 och sen somnar jag igen vid 5 eller 6... Har faktisk tvingart upp mig själv ngr gånger, men har det hjälpt? nej, jag kan ändå inte somna så jag somnar vid 4 eller 5 ist-.-

INTE OKEJ!

Skolan börjar på MÅNDAG och det e väl det enda positiva just nu skulle jag tro.... inte att skolan börjar utan att den  börjar sent ;) och vi har HÄSTÖVNNGAR första dan såg jag nu =D

Nu ska jag och mamma snart åka och handla en ridväst till mig =)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Exakt samma här. Bara det att jag aldrig somnar om på dagarna. Det är fan något fel på oss... :O



<3<3<3 VI MÅSTE SES SNART!

2010-01-10 @ 18:04:19
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0