Stalltjänst...

Den här veckan har jag ställstjänst, kommer nog inte bli så mkt uppdatering eftersom min laddare e sönder så jag har inge batteri i datan. Så jag kan bara uppdatera om jag lånar Erikas dator, och den vill ju hon använda;) Men det blir väl ett inlägg om dan iaf, men tror inte det blir några bilder dock...=P

Dagen började med ett frisörbesök, jag klippte och färgade håret, vet inte om jag tycker om det...=P Men lägger upp en bild om ngr dagar så får ni säga vad ni tycker om det^^ 

Den här gången är det travhästarna som gäller^^



Puss <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Spänd över att se hur ditt hår ser ut :D

Vilka passhästar har du? :)



KRAM <3

2010-01-25 @ 22:09:50
URL: http://onlylinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0