Update!

Hellu alla=D GOTT NYTT ÅR!!! (lite sen men vadå? det e tanken som räknas;)) Nyår firades med Elin S och Tove, vi käkade middag ihop, sjöng singstar och åkte in och trängdes i slussen vid 12-slaget. Det var riktigt nice =D

Igår var jag med Elin och vi tog det bara lugnt och käkade godis och chips som blev över från kvällen innan=) Mys mys=D

Idag vaknade jag vid två, skönt! Fast jag förstår inte hur jag kon sova så mkt... Men men=P Idag har jaf bara tagit det lugnt och läst. Har läst Breaking Dawn för femtioelfte gången(?) Aja, måste ta vara på tiden jag har kvar av lovet och riktigt vila upp mig, för om 9 dar börjar skolan igen =S Usch, e det verkligen så kort tid kvar? =O

31 December 2009!

Elin <3


Jag =)


Tove <3 (förlåt Tove, du tycker antgligen inte om bilden, men det var
den enda jag hade på dig =O)


Cheers!



2010 ska bli mitt år! (visst säger man så varje år?) Jag ska resa med Jenny och kanske ngr fler, jag ska skaffa jobb! Och har jag tur kanske jag kan flytta hemmifrån =O (Det skulle verkligen vara härligt=D) Jag ska GÅ NER I VIKT (den eviga kampen), bli bättre på att rida och bara ha ett jälvigt kul år! För i år FYLLER JAG 18!!!!!

Ser ni? Det här året kommer rocka! =D

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0